17.12.06

ワガママ

今日はお母さんとクリスマスショッピングをした。昨日両親が一緒に買い物したけどお母さんが選んだものを満足してなかったので、全部返して今日またトライした。僕がいるといい選択が出来るだと思ってたから一緒に行くことにした。あんまり行きたくなかったけど最近自分のことばっか考えてるので他人に手伝いしたかったから行きました。だいたい3時間かかった。でも楽しかった。昼食にワガママと言う和食レストランに行った。初めてでとてもおいしかった。入ったら日本風で涙が出そうぐらい嬉しかった。ほとんど麺だったけど思ったよりうまかった。僕みそラーメンをした (西日暮里にあった大島ラーメンが大好きだったから) お母さんが椎茸コロッケした。
二人満足でした〜ごちそうさまでした!

2 件のコメント:

karekora さんのコメント...

wagamama ha oishikatta to omotta? Miso Ramen ha oishii ka.... Ive been to Wagamama a few times but never really fancied anything on the menu except the curry and that isnt so nice... >_< I love Miso Ramen so maybe I'll give Wagamama another chance and try it...

Sorry... my IME that allows me to type Japanese has gone walkabout :(

PA さんのコメント...

Hey!
Yeah, I'd heard bad things about Wagamama but I found it really nice. Some of the dishes don't really taste Japanese - my mum's shiitake korokke for instance - but it was nice. My miso ramen was lush. I didn't have a huge amount in Japan, mostly ate soba, but towards the end of my time there I did, and this one seemed pretty good to me! Although a fair bit hotter~
Give it another shot :-)